W skład usług naszej firmy wchodzi kompleksowy serwis. Oferujemy Państwu profesjonalną pomoc po zakupie naszych produktów. Gwarantujemy wsparcie i pomoc w zweryfikowaniu awarii, usunięcia jej oraz serwisu i konserwacji urządzeń. 

Sprawdź, czemu warto wybrać ALLFIRE!

Szeroka oferta serwisowa

Oferujemy Państwu kompleksową pomoc w zweryfikowaniu awarii, usunięcia jej oraz serwisu i konserwacji urządzeń:

  • systemów przeciwpożarowych,
  • systemów oddymiania,
  • systemów zamknięć ogniowych,
  • systemów sygnalizacji pożaru (SAP),
  • systemów sterownia (klap, drzwi, okien),
  • drzwi przeciwpożarowych,
  • klap dymowych,
  • okien, drzwi napowietrzających,
  • bram i kurtyn,
  • rolet przeciwpożarowych.

Zgodność z wymogami ministerstwa

Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, każdy administrator placówki ma obowiązek wykonania konserwacji urządzeń oddymiania co najmniej raz na 6 miesięcy:
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków (Dz. U. Nr 80 poz. 563, Z dn. 21.04.2006r, §3, pkt.2 I 3) urządzenia oddymiania należy konserwować co najmniej raz na 6 miesięcy zgodnie z wytycznymi producenta zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej oraz instrukcjach obsługi.

Więcej niż serwis

Ze względu na nałożony przez MSWiA obowiązek, służymy nie tylko spełnieniem tego wymogu, ale również konsultacją, odpowiedzią na nurtujące pytania oraz dostępnością naszych serwisantów, którzy w sytuacjach awaryjnych są do Państwa dyspozycji całodobowo.

Skrupulatna dokumentacja

Po przeprowadzonej konserwacji służymy wszelką konieczną dokumentacją potrzebną do wywiązania się z przepisów o ochronie przeciwpożarowej.

Z ogromną chęcią udzielimy Państwu wszelkich informacji, wskazówek bądź posłużymy radą. Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową:

biuro@allfire.pl
Telefon: +48 501 159 245

Postaw na jakość – wybierz ALLFIRE